- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- AVG-wetgeving
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Onze winkels
Verzenden & retourneren
Hoe en waar kan ik mijn bestelling laten leveren?
Je kan het ook laten leveren door onze partner Bpost in België mits betaling van verzendkosten.
Via onze winkels (gratis)
Zodra het pakje in de winkel naar keuze gearriveerd is, krijg je een e-mail en kan je het pakje ter plaatse ophalen :
Lou Lou, Kerkstraat 16, 8580 Avelgem - 056 64 65 51 of Lou Lou, Abeelstraat 25, 9600 Ronse - 055 890 444
Via BPOST (verzendingskosten)
3 mogelijkheden bij verzending via Bpost:
- Laat je pakje thuis, op het werk of bij familie leveren
- Haal het af in het Bpost postkantoor
- Laat het leveren in een Bpost afhaalpunt of Bpack 24/7 pakketautomaat.
Kostprijs: 6,99 euro (België) - 10,45 euro (Nederland)
Indien er niemand thuis is bij de aflevering, dan zal de chauffeur een briefje in de brievenbus achterlaten. Je kunt je pakje dan afhalen in het postkantoor, een Bpost afhaalpunt of een Bpack 24/7 automaat.
Verzenden naar een ander land dan België & Nederland?
Contacteer ons hiervoor per mail: [email protected] of telefonisch 055 890 444
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Kies je voor thuislevering, dan wordt jouw bestelling bezorgd op een adres in België. De maximale levertermijn voor een thuislevering bedraagt 7 werkdagen. Met Bpost heeft Lou Lou een sterke partner om het pakket snel bij jou thuis te bezorgen. Ben je niet thuis op het moment van de levering? Dan laat Bpost een bericht achter om een nieuwe afspraak vast te leggen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kan je bestelling terugzenden en dit binnen de 14 dagen na ontvangst terug naar het juiste retouradres. (Behalve uitgesloten goederen - zie algemene voorwaarden)
Via BPOST
Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs, met bijbehorende prijskaartjes en/of etiketten kunnen worden teruggenomen. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.
Je mag hiervoor de originele verpakking van je pakje hergebruiken. Het terugzenden is altijd gratis indien u gebruik maakt van het retourformulier ingesloten bij je zending. Je kan het natuurlijk ook steeds op je eigen kosten terugbrengen. Deze kosten worden echter niet terugbetaald.
Het is niet nodig om de bestelling aangetekend terug te sturen.
Je kan je retour aanmelden via [email protected]. Wanneer je retour is goedgekeurd kan je het retourformulier downloaden. Deze kan je nadien afgeven bij een postkantoor in de buurt.
Retouradres: LOU LOU, ABEELSTRAAT 25, 9600 RONSE
Via onze winkels (gratis)
Je kan de bestelling tot 14 dagen na ontvangst kosteloos terugbrengen in één van onze winkels..
Een overzicht van onze winkels en hun openingsuren vind je hier.
Betaal ik retourkosten?
Nee, de verzendkost dekt de retourkost.
Wanneer betaald Lou Lou geretourneerde artikelen terug?
De terugstorting zal automatisch gebeuren via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het bestellen van het pakje. We betalen jouw retour terug binnen de 10 dagen nadat we de retourzending ontvangen hebben. Ook als je het pakje naar de winkel terugbrengt.
Wat wordt er terugbetaald?
Je krijgt steeds de volledige aankoopwaarde van de artikelen terug die je wenst te retourneren. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Om de aankoopwaarde te bepalen, geldt de verzendnota die bij de verzending zit steeds als bewijs. Breng dit bewijs dan ook mee naar de winkel of voeg dit bij de terugzending. Op die manier kunnen we de correcte terugbetaling van de goederen garanderen.
Wat moet ik doen als het artikel beschadigd is toegekomen?
Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd of voldoet het artikel niet aan de kwaliteitsnormen, aarzel dan niet om onze klantendienst te contacteren: [email protected]
Kan ik ruilen?
Je kan jouw aankopen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je producten in de fysieke winkels aankoopt, kan je wel ruilen met het originele kassaticket.
Inloggen
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen: sneller afhandelen, meer dan één adres registreren, volgen van bestellingen en meer.
Contacteer ons
Dinsdag t/m zaterdag:
10u tot 13u en 14u tot 18u
Stel je vraag per mail:
Social media
Stel je vraag via één van onze social media kanalen: