Jurianne Matter
In 2008 startte Jurianne haar label direct in het groot, want ze geloofde erin. De ontwerpen raakten op de één of andere manier een snaar...
- Eco friendly paper and textile design -
In 2008 startte Jurianne haar label direct in het groot, want ze geloofde erin. De ontwerpen raakten op de één of andere manier een snaar: papier, craft, rituelen, tradities, lieve printjes en alles ecovriendelijk geproduceerd... het is een groot succes.
Inmiddels heeft het papier gezelschap gekregen van textiel, haar tweede liefde. Functioneel, met mooie prints en uiteraard gemaakt van GOTS gecertificeerde biokatoen. Ook het textiel draagt haar handschrift: poëtisch, grafisch en met een hoofdrol voor de natuur. En die natuur is echt wel een dingetje; ‘ecovriendelijk’ is voor haar dan ook geen holle marketingterm. Ze vindt ‘mooi’ alleen maar mooi als het ook eerlijk en schoon geproduceerd is.
Een betoverend spektakel: kleine, ...
Een betoverend spektake...
Begin een nieuwe wintertraditie me...
Begin een nieuwe winter...
Bouw je eigen (kerst)boom gemaakt ...
Bouw je eigen (kerst)bo...
- Gratis retouren in België & Nederland
- 14 dagen bedenktijd
- Elke week nieuwe en unieke tems
Bouw je eigen boom! In minder dan ...
Bouw je eigen boom! In ...
Het gemakkelijkste kleine doe-het-...
Het gemakkelijkste klei...
Het makkelijkste DIY boeket bloeme...
Het makkelijkste DIY bo...
Overige categorieën in Merken
Jurianne Matter
- Eco friendly paper and textile design -
In 2008 startte Jurianne haar label direct in het groot, want ze geloofde erin. De ontwerpen raakten op de één of andere manier een snaar: papier, craft, rituelen, tradities, lieve printjes en alles ecovriendelijk geproduceerd... het is een groot succes.
Inmiddels heeft het papier gezelschap gekregen van textiel, haar tweede liefde. Functioneel, met mooie prints en uiteraard gemaakt van GOTS gecertificeerde biokatoen. Ook het textiel draagt haar handschrift: poëtisch, grafisch en met een hoofdrol voor de natuur. En die natuur is echt wel een dingetje; ‘ecovriendelijk’ is voor haar dan ook geen holle marketingterm. Ze vindt ‘mooi’ alleen maar mooi als het ook eerlijk en schoon geproduceerd is.